Bästishelg i Sthlm!

I helgen inkasserade jag min 30-årspresent, en shoppinghelg med bästis! Hotellfrukost, sovmorgon, god mat, shopping och bara chill! Helt fantastiskt!
Vi började helgen med en väldigt god middag på Vapiano på fredagkvällen. Vi satt pch pratade länge och drack, såklart ;) , hallonmojito och gott vin till god pasta och risotto.

På lördagen pausade vi på rummet med chips, ost och kex, fudge och Cola efter shopping innan vi fortsatte kvällen på Sthlm Tapas. GOTT!

Bästa sällskapet! ❤️

På söndagen tog vi en lååång frukost innan vi veckade ut och åkte till Barkaby för att kolla lite jackor.. Jag hittade äntligen en ny skaljacka, ett riktigt fynd dessutom! Tumme upp på den! 

Resan hem gick bra, men jag vag sjukt trött när jag äntligen körde in på gården. 22.15 hann klockan bli och jag var sjukt trött imorse kan jag säga.

Tack världens bästa Lotti för en underbar helg! Så glad att jag fick lite egentid med just dig! Love you!❤️

Kommentarer:

1 Lotti:

Tack själv fina du! ❤️❤️❤️❤️

Kommentera här: