Varför?

Jag är fortfarande så sjukt arg och ledsen över att dom där himla inbrottstjuvarna var in till oss. Jag kan verkligen inte släppa det!
Även fast jag tror att det var bra att vi åkte tillbaka och sov där direkt, så har det varit jobbigt! Jag har hela tiden varit rädd för att det är nån som står i skogen och har koll på oss, som att dom kommer att slå till när vi lagt oss eller åker därifrån igen.
När vi lagt oss var det en liten glipa i rullgardinen och det kändes som att nån stod och kikade på oss när vi sov.
Usch och fy! Jag som precis har slutat vara mörkrädd.. Tack för den!!
Jag vet att man inte ska säga att man hatar människor... Men jag HATAR verkligen dom som var in till oss!!
Sån sjuk tur att vi hade tagit med oss kameran med alla bilder på barnen!!
Men den sak som jag nästan blev mest ledsen för att dom tog var vår splitter nya BabyBjörn! Som vi inte ens hade hunnit testa!! Vad är det för fel på folk? Dom hade ju varit i i badrummet och där var det massa blöjor och sånt, det var nappflaskor och annat som tydde på att vi har små barn.. Och så har dom mage att sno vår fina Bärsele?! Jag blir bara så ledsen!

Nu är vi iaf på väg hem, men det känns som att vi lämnar stugan åt tjuvarna igen. Som att dom vet att vi har åkt och nu kan dom åka dit igen och kolla om dom missat nåt..

Jag hatar att dom har berövat oss på tryggeheten i vår egen stuga! Jag hatar att dom gjort mig mörkrädd igen! Jag hatar att dom gjort mig rädd för allt!
Efter att vi var ner på Karolinska när barnen höll på att komma, att det brann i lägenheten ovanför och nu inbrottet känns det som att snart kommer det att hända nåt igen! Nåt med vår familj? Med Molly? Att vi krockar med bilen?
Suck

Kommentera här: