Jenny Lidin, Special Edition

Japp, jag har fått mig ett par alldeles egna kängor, speciellt gjorda för mig!
Jag har pratat länge med skomakarna om att jag vill ha ett par svart lila kängor.. och i början på sommaren blev det bestämt, dom skulle göra mina kängor!
I fredags när jag jobbade så stod dom där, bara att välja ut vilka skosnören jag ville ha.
Efter en stund kom skomakaren Örjan ut i butiken och sa att mina kängor var klara och bara att hämta..
Bara att hämta? Ja, precis.. jag behövde inte betala för dom, jag fick dom!! För att jag var en fattig student sa han.. så hiiiimla snällt!!
Jag är helt kär i mina nya kängor :)
Känns som att jag fick som i bra tid... nu regnar och blåser det som bara tusan och är typ 5 grader, brrr (fast det betyder att vintern närmar sig :) wiii )

Kommentarer:

1 Amanda:

Meh, vilka jättesnygga kängor!!

2 Jennie:

Vilka fiiina! :D

3 Eva:

Jag tror att du banar väg för lite nytänkande vad gäller kängor! Skitsnygga!

Kommentera här: