Saknar

Nu börjar det kännas oumbärligt! Viktor har varit borta i över 3 veckor, jag vill ha honom hemma nu! Saknar honom så mkt.. Suck. Nu hoppas jag mest på att han kommer hem på fredag och inte nästa fredag. Han vet inte själv när dom kommer hem, det beror på hur mkt jobb dom har..

Annars så har jag jobbat hela helgen och lite till. Lika bra att jobba, har ändå inget bättre för mig i höstmörkret.

Jo, långfärdsskridskoturen gick jättebra! Lärorikt att få testa på de olika skridskorna som vi säljer. Och framförallt så var det en superfin dag och kul att åka skridskor, lite jobbigt, men mest kul! Och guess what, ingen träningsvärk efter heller ;)

Och på söndag är det dags för tävling igen, KM på Wången. Heja, Heja!

Nu ligger jag och lysnar på en playlist som Viktor har gjort åt mig.. Så söt! :) Vill bara att han ska komma hem nu!

Inflyttningsfest hos bror i Uppsala
Saknar dig!

Kommentera här: