Sundsvall!!

Nu sitter jag på tåget på väg hem från en helt fantastisk helg i Sundsvall!

Såklart började helgen med ett tågstopp 10 min innan vi var framme vid centralen. I Vattjom var det ett tåg framför som gått sönder och väntade på ett lok som skulle bogsera bort det, kunde ta 5min -2 timmar innan det var borta!! Suck!! Men för en gångs skull så gick det relativt snabbt och 40 min senare var vi på väg :)

Pappa plockade upp mig på stationen, jag lämnade av honom hemma och burnade in till stan för att träffa Anna-Karin och Dennis och deras lilla knodd. Jag blev bjuden på väldigt god flygande Jakob och sen blev det mest prat om gravidmagar och småbarn :). 
Sen var det bara att åka hem och ladda för lördagens event!!

Lotti plockade upp mig strax efter 10, sen var det raka vägen ut till Birsta!!
Vi började med shopping på första burken och fortsatte dagen i samma tecken! Oj va bra vi var på shoppa!! 

Men eftersom vi båda är preggosar så blev det två fikapauser för att fylla på engergi och vila fötter och ryggar. Sen på't igen och fortsätta shoppa :)
Det blev nån mammatröja, men annars var det bara miniklädder som hamnade i påsarna. Oj va roligt det var med annorlunda shopping med Lotti :)
Det var världens bästa shoppingdag!!

Vi slutade Birsta turen med att köpa godis och en varsin mjukglass som färdkost in till stan :)



När vi kom hem till Jon och Lotti däckade jag några minuter i soffan innan vi agerade taxi till Jon. I samma veva åkte vi ner och köpte 36 bitar sushi!! :)
Oh my god va gott det var!! 



Vi var tvungna att ta en liten paus i middagen och klippa Lottis hår för att vi skulle kunna få i oss alla bitarna :)
Sen däckade vi i soffan med varsin godispåse. 
Det var en så sjukt bra lördag! Bästa ever! Helt perfekt var den! Tack världens bästa Lotti för att du är preggo med mig och vill göra samma saker som jag :)

Sen var ju inte söndagen helt fy skam heller!! Jag fick äntligen kramas med min underbara JENNIE!!  Hon och Vinny är hemma för att fixa lite inför deras bröllop i sommar. Så då passade det ju helt ypperligt för mig att åka till sudbsvall den här helgen! 
Så skönt att bara vara lite med dom och hänga lite i Sörförs. Ska bli spännande och se om vi är 2 eller 4 i familjen på deras bröllop den 18 Juli :)

Här är en liten magbild från imorse v25(24+5)

Kommentarer:

1 Lotti:

Tack själv, är så klockrent att vi är preggosar ihop <3

Kommentera här: