Hemma igen..

Nu är vi hemma i Kluk igen..
Det var så sjukt skönt att vara hemma i Sundsvall, helt overkligt skönt faktiskt.
Jag är så glad att jag har Lotti och Jenna som vill mysa med mig så jag får prata av mig ordentligt. :) Taack brudar!

                                    

I helgen kommer mamma och pappa upp till stugan.
På lördag ska vi åka upp till Duved och titta in i kyrkan.. får se om den faller oss i smaken :)
Idag har varit den snabbaste jobbdagen ever! Dagen gick så sjukt fort, hann knappt med mig själv. SÅ himla skönt :)

Nu har jag suttit och skrivit CV som jag ska ta med mig på stan imorgon när vi ska kolla lägenheter. Tänkte slå flugor på en smäll och söka jobb i samma veva.
Bara tanken på att flytta in till stan gör mig alldes lycklig. Jag hoppas och tror att det kommer att bli skönt att slippa åka 1,5 mil till närmsta affär.

Dags att slå på en film och mysa lite i soffan framför brasan. Jo, det är sant, det är öppen spis i vardagsrummet ;)

Kommentarer:

1 Lotti:

Lycka till med både jobb och lägenhet!!! Pusss!!

Kommentera här: