saknar dig min älskade vän

Min älskade katt Curry vaknade aldrig igår morse.
Jag saknar henne så mkt! Hon har varit med mig i 14 år. Hon valde att flytta in till oss för 13 år sedan, ända sedan dess har hon tagit en stor plats i mitt hjärta.
Hon har alltd funnits för mig, hon märkte när jag var ledsen och hoppade upp i knät på mig för att trösta. Hon kom in när jag visslade på henne, och hon charmade alla, ALLA!
Hon busade med Molly varje dag och kom hem med väldigt många råttor :)
Hon är saknad, av många.
Hon somnade in och såg så avslappnad ut att jag först inte märkte att hon var död. Hon mådde bra ända in i slutet, alla blev förvånade när hon helt plötsligt lämnade oss. Vi sa senast i förrgår att hon växer baklänges, hon blev bara yngre. Men jag räknde ut i kattår hur gammal hon var, 98ÅR! Det var dags :(
Saknar min Cyrrydutt!
1. Nyfångad mus,  2+3.  Slappar som vanligt :)     4. Bätisarna
Fick inte till stora bilder..

Kommentarer:

1 Lotti:

Lillgumman, vad ledsen jag blir av att läsa de här.. :( fina fina katten!!

Kommentera här: