Det var ett tag sen nu..

Nu har jag inte skrivit här på väldigt länge.

Jag har inte ridit på tre veckor. Jag ramlade av för en månad sen, han bockade av mig två gånger på 20 min, och jag hade inte ens börjat hoppa :( Jag gjorde illa mig och red inte klart den lektionen, och veckan efter försökte han bocka av mig igen.  Det är så himla jobbigt, jag älskar att hoppa honom, men när vi rider fram eller väntar på att få hoppa, då försöker han bocka av mig. Det suger att vara rädd! Jag vill inte rida, men jag vill sååååå gärna hoppa mackan, han har ju börjat bli så himla duktig. Jag vill bara gråta när jag tänker på det.. blää!

Men, jobbet går bra och jag och Viktor letar hus i Östersund.

Just ja, vi har börjat planera bröllop också :D Så nu är det det enda jag tänker på, dag som natt ;)

Japp, så är det.. får väl se när det blir uppdatering igen :)

Kommentera här: