lite inspiration

Nu har jag varit gräsänka i två dagar. Gick över förväntan, jag hade fullt upp båda dagarna ;)
I tisdags var jag och hälsade på Sara med familj, och såklart lilla hugo, två veckor gammal. Kan inte förstå att det finns så små männiksor :) Så söt!
Gårdagen spenderade jag inne i Östersund. Började med att besiktiga bilen, sen blev det lite shopping och avslutade med att storhandla på Ica Maxi :) Kände mig så vuxen helt plötsligt ;)
Igår kom Viktor hem, skönt att ha honom hemma igen, så han kunde byta däck på bilen ;)

Ang. den kommande festen så är det dags att träffa wärdshuschefen på Wången. Så nästa vecka ska vi till Alsen för att kolla in festlokalen och kyrkan. Skoj!! :)

Har hittat lite inspiration till dukningen, som självklart ska vara i lila :)



Dags för mys! hej svejs!

Kommentarer:

1 Lotti:

Snyggt gumman! :)

2 Jenna:

Jaaa super fint :) När kmr du till svallet igen??

3 Jenny:

Jag vet inte.. men snart hoppas jag! :)

Kommentera här: