Tävling Igår

Igår var det dags för Tränings-Tävling på Wången.

Första klassen, 80 cm, gick skit.. Mackan stannade flera gånger och var allmänt seg.

I andra klassen, 90 cm, gick det kanon! Jag satte på mig sporrarna igen och red in, lite förbannad och lite mer taggad än tidigare, och det gick super. Han hoppade allt utan problem och hoppade tom. fint :)

Han var ju faktiskt duktig med tanke på att det är andra gången han hoppar en bana. :)
Jag är så taggad inför sommaren :D

Imorgon ska jag åka långfärdsskridskor med jobbet, så vi har lite koll på grejorna vi säljer. Ska bli kul, men är lite nervös för att isen inte ska hålla..

Imorgon ska jag även kolla på en lägenhet i Järpen. Jag och Viktor har börjat lessna på att åka 2,5 och 6 mil till jobbet.. dags att flytta närmare civilisationen. En lägenhet i järpen/Hålland/Undersåker är ett litet steg på vägen..

dags att sova, måste vara utvilad till isen imorgon! :)

Kommentarer:

1 Lotti:

å shit, redan åka på is. Jag förstår om du är lite halvnervös! Men hoppas de går bra idag vännen!! Missss yooou!!! kramis

Kommentera här: