Jo, det är sant!

Tro det eller ej.. Jag och Viktor har nu bestämt att vi stannar i Sundsvall efter Thailand!!
Viktor har fått ett sånt bra erbjudande på jobbet att vi stannar. Jag vill ju åndå ha ett nytt jobb, då spelar det ingen roll om vi är i Östersund eller Sundsvall..

Faaaast, det blir ju lite längre till skidåkningen.. Och hur ska det bli med första vintern på 4 år då jag inte kan åka ut i backen när jag vill .. och hur mkt jag vill... suck, jag kommer att sakna Åre!

Så nu ska vi börja leta lägenhet inne i stan, bor inte en minut till här hemma om jag inte måste! Det TAR på krafterna att bo hemma hos föräldrarna i ett halvår.. ojoj!


Och nu är det bara 6 veckor kvar tills vå åker till THAILAND!! Jag är ändå lite nervös.. det rä ju lite oroligt i Bangkok och tänk om vi inte hittar nånstans att bo, tänk om det regnar... Oj, mycket jag kan oroamig för!
Äsch, det blir nog bra tillslut!

Kommentera här: