Ska det var så illa?

Va? Ska jag behöva bli sjuk nu? Mitt i sommaren?!?

För det första så är det väl aldrig roligt att vara sjuk, man känner ingen smak när man äter, det dunkar i huvudet och är allmänt seg och nere.

Och för det andra så har jag inte råd att vara sjuk! Jag försöker ju jobba ihjäl mig för att få ihop pengar till vår resa i höst, och så går jag och blir sjuk. Känns som det lite fel i dom beräkningarna.. hur ska jag kunna tjäna pengar när jag ligger hemma och nyser??


Men, jag kan ju försöka att göra två flugor på smällen medan jag ändå håller på. När jag legat sjuk i sängen har jag letat runt en massa på internet om thailand och vietnam och indonesien.. nu vet jag iallafall vart det ligger i förhållande tilll varandra, bra att veta innan vi åker :)

Nu lukar det grillat! Tror att man aldrig kan bli så sjuk att man inte är sugen på grillat. Gott!

Kommentera här: