Underbart!

Jag har jobbat mån-tis-ons-tor och lördag den här veckan.. jobbigt, men det känns bra att jobba in lite pengar! Det är verkligen behövligt!

Jag skulle hämta Viktor på tåget kl. 16,00 på fredagen. Jag hade ställt in mig på att hämta honom då och föreställde mig hur det skulle blir när han klev av tåget och hur glad jag skulle bli. Natten innan når jag var på jobbet så kunde jag inte tänka på nåt annat än just när jag skulle hämta viktor på stationen, och hur bra vi skulle ha det i helgen. Men när jag kommer hem på natten och ska lägga mig, så ligger det nån i min säng.. Där låg Viktor, min älskling!! Jag blev så sjukt glad och det tog ganska lång stund innan jag fattade att det verkligen var han som låg där. Så sinnesjukt, jag blev så glad att jag ville gråta! Han är så underbar!!

Morgonen därpå så ringde det på dörren. Jag var trött eftersom jag hade jobbat till 4 på natten, och trodde att det var posten eller nåt. Jag visste inte att pappa var hemma men han gick och öppnade dörren. Jag hörde att det var en tjej, men jag hörde inte vem det var.. Hon kommer in på mitt rum och då är det JENNIE! Hon skulle ju komma hem den 16e, och så kommer hon och överraskar mig den 1a. jag blev så enormt glad att jag inte visste vad jag skulle ta vägen. Först överraskar Viktor mig på natten när jag kommer hem från jobbet och sen kommer Jennie på morgonen. Det är min livs lyckligaste dag! Dom två bästa! Oj, helt underbart! Kommer aldrig att glömma den 1a Juni 2007.

Viktor var här till på söndag kväll. Det har varit en helt otrolig helg. På fredagen var vi med Jennie på stan. På lördagen var vi ut i stallet med Lotti. Kristian och Kristin kom förbi för Kristian skulle på klassträff. Vi var på gården och kastade fresbee och hade det så skönt. På kvällen åkte vi ut till Jennie för att hälsa på Vinny, har ju aldrig träffat honom innan. Sen började jag jobba 22.00 så då skjutsade jag Viktor till Malin's Pete. och dom gick ut på krogen. Sen på natten när jag jobbat klart så hämtade jag Viktor hos Lotti och fick en så härlig "hej"-kram, han hade saknat mig :) Sen i söndags så var vi bara här hemma. Vi sov huuuur länge som helst och sen höll vi på ute på gården. Vi fick åka in på stan för att hitta nåt som vi kunde leka med på gården. Underbart, vi ville bara stoppa tiden och alltid ha det så härligt!

Suck, att Östersund ska vara så långt bort...

saknar min Viktor

Kommentarer:

1 Lotti:

I found yooou! ;)

Kommentera här: