Dåligt med uppdateringar!

Sorry, som vanligt den senaste tiden hat jag varit dålig på att uppdatera, men jag hinner som inte med mig.. Den här veckan har det varit väldigt mycket på jobbet och så fort jag kommer hem är det full fart med barnen. Så kvällarna har gått åt till att fixa hemma, rida och kanske eventuellt ta en liten paus i soffan :)

Men förra helgen.. Då var Viktor ute och jagade på lördagen och söndagen spenderade tillsammans alla fyra, äntligen säger jag!! Helgerna är mer heliga än någonsin sen jag började jobba.
Handla på maxi en fredageftermiddag, jo det gick det med ;)
Lo träffade en tomte i hennes storlek. Han fick en puss, så hon hoppas på ett extra paket :)

Snön kom i måndags och Lo ville promt ha sina  pjäxor på :)

På väg till Farmor.

Igår kom Amanda förbi och kollade idol med mig medans Viktor tränade. Då fick jag en snilleblixt och hon fick hjälpa mig med förberedelserna i för dagens mustaschfest!!
Jag räknar med att det kommer bli aaaaawesome!! :)

Kommentarer:

1 Mikaela:

Hej. Råkade skicka en kommentar utan någon text.
Ville bara titta in och skriva att jag följer din blogg och är roligt att se hur det blir i erat hus, vårat hus kommer i februari :)

Svar: Oj, vad spännande!! Då är
Det inte långt kvar! :)
Jenny

Kommentera här: