Uppdatering hemma

Idag var det Viktors lediga fredag. Så jag tog semester, fixade barnvakt och åkte till Ikea. 
Det var "bara" lite smågrejor vi skulle köpa, tyckte vi.. Men eftersom vi saknar det mesta vad gäller piff och hemtrevliga saker här hemma, så har vi ganska mycket yta att fylla ut :)

Vi lämnade barnen till Eva och Lalle igårkväll så vi skulle kunna åka tidigt utan att behöva packa iväg barnen och böka med dom på morgonkvisten. 

Vi spenderade några timmar på Ikea och hittade diverse grejer, både praktiska och snygga! 
Och ja, det blev även en sväng på Birsta city som resulterade i ett par byxor åt mig, en väldigt snygg jacka åt Viktkor och lite kläder åt barnen. :)

Nu är det mörkt här hemma, men jag ska försöka att komma ihåg att ta lite bilder på nyköpen imorgon :)
Med hjälp av sänglampan fick jag en bild på min nya klädställning i sovrummet. Blev tokbra!

Kommentera här: