Vardagen rullar på

Nu har barnen gått hela två dagar på dagis, kan vi ha sån tur att dom kan gå hela veckan?!

jag hoppas på det då det äntligen känns som att vi kanske kan börja få lite rutin på att lämna och hämta och få vardagen att rulla på.

Båda dagarna jag hämtat barnen har dom varit ute och lekt, vilket blir en betydligt mkt enklare hämtning för mig eftersom jag inte behöver klä på två vilddjur som vill hem och äta :)

Barnen har dessutom varit jätteduktiga när vi kommit hem. Medans jag lagat mat har dom suttit och lekt med varandra istället för att hänga på mina ben. Så istället för att slita mitt hår och strssa ihop en middag så kunde jag fixa lite med maten och sedan leka med barnen medans den puttrade. Lovley!

Kommentarer:

1 Anna:

Vilken gullig bild! :)

Svar: Tack! Dom är rätt gulliga ihop dom där två 😍
Jenny

Kommentera här: