Disco!!

I lördags var det dags för den årliga mustaschfesten! Årets tema var 70tals-disco!

Jon och Lotti kom upp mitt på dagen och vi delade bil upp sista biten till stugan. Dom hade barnvakt hemma i Sundsvall och mamma och pappa var hemma hos oss med våra barn. 

Vi kom upp till stugan vid två och det var bara att börja göra oss iordning för disco, resten av gänget skulle komma vid tre.
Mitt afro blev awsome och passade min outfit sjukt bra :)
Viktor var psykedelisk rockare och mustaschen har sparats länge för att lockarna ska sitta.. Suck, ja, jag vet inte hur jag har stått ut med den där snorbromsen så länge ;)
Min mussche var på en liten stund iaf :)

Jon, Lotti och Henrik?Råger?Robert?

Det var en helt grym kväll med gott sällskap,god mat, bastu och lek :) 

Avslutar det hela med en fin bild från stugan från imorse :)
Tack för en kul fest!!❤️

Kommentera här: