Lägesrapport

Hur går det här hemma egentligen?

Jo, helt fantastiskt bra faktiskt! 

Barnen utvecklas i rasande fart och lär sig nya saker hela tiden. Noa ställer sig upp hela tiden, han försöker säga titta och lampa. Lo ställer sig snart upp men vi tror att hon snart kommer att börja gå, vi tror att hon kommer att överraska en dag och bara resa sig upp och gå. ;). Och hon klappar händerna när vi sjunger Klappa händerna när du är riktigt glad.





Men det som är det bästa i allt är att jag och Viktor är ett så sjukt bra team tillsammans, och det bli bara bättre och bättre! Vi stöttar och stärker varandra hela tiden.  Jag har sagt det förut, men jag var verkligen skraj att det skulle bli kämpigt när barnen kom, men så blev det verkligen inte. Självklart har vi jobbiga stunder när barnen skriker på nätterna, dom vägrar äta och vi blir irriterade på varandra, men efter våra dispyter pratar vi alltid om det och löser det och lär av våra misstag och svagheter. 

Vi är bäst tillsammans. Tillsammans klarar vi allt!

Som nu i helgen ska vi åka till stugan, men jag har after work med jobbet så jag är borta till 22.. Jo, men då skjutsar Viktor och barnen mig på jobbet på morgonen så jag kan ta ett glas vin till middagen, sen packar han allt och stoppar ner barnen i bilen och hämtar mig på stan efter AWn. Och det gör han för min skull, så jag får hänga med kollegorna :)

Nej, nu ska jag sova så jag kan kliva upp och ta barnen i morgon bitti så Viktor får sovmorgon :)

Och jag antar att vi inte är ensamma om att vara ett sånt här bra team, ni vet själva hur himla härligt det är! :)

Kommentera här: