Helgens bravader

Det känns som att helgen började i torsdags eftersom mamma kom upp då :)
 
Hon hjälpte mig att städa och julpynta, s nu är det jul även hemma hos oss.. Även om vi bara hängt upp några stjärnor och adventsljusstakar så kom genast julkänslorna krypandes..
 
I fredags var Viktor ledig och vi var och på möte om huset och gjorde sista valen på inredning och dyl. Nu vet vi vilka tapeter och handtag och golv och garderober och trapp vi ska ha :) jag var alldeles nervös innan vi skulle dit, men nu är bygglovet inskickat till kommunen och närmar sig med stormsteg! :)
Lo kollar in huset.
 
Sen var det bara att göra sig iordning och åka på årets julfest med jobbet!
Var så himla roligt att träffa alla från jobbet, kändes som jag inte varit borta, trots att jag varit hemma i 8 månader :)

Det var en väldigt trevlig kväll med god mat och mycket dans! 
 
Jag var lite trött dagen efter men mamma och pappa var här och gjorde mig och barnen sällskap så det gick bra ändå :)
 
Och idag söndag var det dags för babysim igen, jag och Eva packade ner barnen och åkte till badet. Noa hade fått sova lite extra innan vi åkte så han var på toppenhumör :) Dom fick börja med att bada med flytväst, Noa gillade det verkligen och sprattlade på och for runt som en liten båt.. Lo låg mest och flöt, fast jag tror hon gillade det :)
 
Sen var det dags för första dyket.. Alltså första gången dom doppar huvudet under varttnet. Det var lite läskigt att doppa ner dom men det gick bra. :)
 
Nästa gång ska det fotas under vattnet!

Kommentera här: