Sommar!

Åh, igår kändes det verkligen att sommaren är på ingång!!
Satt ute på morgonen och lyckades bränna mig lite på armarna, jag vet att det inte är bra, så jag smörjde in mig efter en stund :)

Men värmen tar hårt på en gravid kvinna, så efter en stund var det bara att pallra sig in och vila i soffan.
Jag var ju tvungen att vara pigg tills det var daga för middag.. Grillat!!
Och shit vad gott det var!! Jag älskar verkligen grillat kött med en god sallad!! Mmmmmmm!!
Vi fick sällskap av Alex, Rebecca och Juloa vid middagen, så dom hade fixat efterrätt!
Men tyvärr kom ett stort träd ivägen för solen så den fick förtäras inomhus samtidigt som vid tog ett parti settlers! 
Det var väldigt längesen vi spelade det och min gravidhjärna vi inte så bra på att tänka strategiskt... Jag kom sist!

Eftersom det var en sån fin kväll tog vi en tur runt frösön för att njuta lite extra av kvällssolen!




Kommentera här: