Barnmorskan och shopping

Imorse var det dags att träffa barnmorskan igen. Tror det var ca 3 veckor sedan sist, och magen har växt från 29cm till 36, så den har spurtat på i slutet och gjort ett rejält skutt ovanför kurvan, kurvan som är för magar med en bebis :)
 
Mina blodvärderna var bra och deras hjärtan slog på fint där inne. Skönt att allt fortfarande är ser bra ut :)
 
Efter besöket hos barnmorskan var det dags att ta en tur på stan för att uträtta lite ärenden.
Jenna och Malin hängde på och vi började med en lunch i solen.
 
 
Men, en dag på stan gillade inte den här gravida kroppen, dessutom i värmen! 
Jag fick inte med mig allt som jag tänkt mig, men det mesta. Sen var det hem och försöka hitta en bekväm ställning med fötterna i högläge. Shit, jag var helt slut!!
Var nog sista turen på stan på ett tag.. resten jag behöver får jag skicka Viktor att fixa eller så får jag hålla mig till nätshopping :)
 

Kommentera här: