Testkör vagnen!

Äntligen kunde vi ta tur med vår alldeles egna vagn, vår fina Bugaboo Donkey!

Det var så skönt att komma ut på stan och känna av lite vardag. Det kändes ganska häftigt att gå där med våra barn,  våta egna barn! Kändes mig ganska stolt måste jag säga :)

Kidsen skötte sig väldigt bra och sov hela utflykten och var hungriga lagom till att vi kom tillbaka till sjukan.

Vi fick med oss lite sallad hem och jag köpte ett skal till min telefon, skönt att få göra lite vanliga ärenden, längtar tills vi får komma hem och kan gå ut när vi vill och åka vart vi vill!

Barnen har börjat äta riktigt bra och idag har Noa klarat sig helt på det han ammar! Ingen sondmat här inte! Han slet till och med ut sonden imorse och sköterskorna tyckte att han borde klara sig utan nu, yaaaaay!!! 

Och guess what!! Imorgon kommer Lotti och hälsar på!!! Längtar!!
Känns lite konstigt att hon fortfarande är gravid med inte jag.. Vi har ju varit preggosar tillsammans i 8 månader :)


Kommentera här: