Nattjobb

Ja, nu går jag på min sista vecka här som nattreceptionist.. Japp, det är sant, jag har sagt upp mig!! Kände ju egentligen redan från början att jag inte skulle trivas här.. Och jag hade rätt. Så efter mycket funderande så bestämde jag mig för att sluta.

Så här på natten när jag har lite att göra blir man glad av småsaker.. Som min fina bakgrundsbild på telefonen :) jag minns tillbaka till den uuuunderbara dagen. Fattar fortfarande inte att jag är gift :)

Och snart kommer bildspel på renoveringen :)

Kommentarer:

1 Jennie:

Men shit! Har glömt! Jag skickar mina bilder till dej nu på en gång.. Håll ut! Snygg bakgrundsbild på telen förresten ;) Mmmmwaaah!

2 Jennie:

Men shit! Har glömt! Jag skickar mina bilder till dej nu på en gång.. Håll ut! Snygg bakgrundsbild på telen förresten ;) Mmmmwaaah!

3 Lotti:

SNYGGINGAR!! Jag tror man ska lita på sin magkänsla. Nu gör ju inte jag de men, haha!



(och btw, när jag ser Jennies kommentar så vet jag ju att jag inte heller har skickat bilderna)



Sorry, tärnorna är virriga och glömska! :)

4 Sara:

åh, vilken fin bild! :)

Kommentera här: