Onsdag

Nu sitter jag på tåget på väg hem från Sundsvall.

Jag har haft liten kort rekreationshelg hemma i svallet. Jag har saknat mina älskade kompisar lite extra senaste tiden. Jenna har flyttat hem över sommaren, så nu är det tomt uppe i Jämtland.
Det var så skönt att bara hänga och mysa och äta gott men mina käraste, så skönt! Så himla skönt att hänga med kompisar som känner en utan och innan, som man inte behöver förklara allt för, som man inte behöver berätta bakgrund till allt, utan dom vet allt redan och förstår precis hur jag tänker och känner :) älskar er!!

Det blev även en blixtvisit till Sthlm över söndagen :)

När jag kommer hem väntar Viktor och Molly på mig vid stationen :)
I helgen ska jag och Molly på eftersökskurs.. Får se hur det går :) förhoppningsvis kan vi använda Molly till eftersök vid jakt och älgolyckor efter kursen.. Skulle vara så sjukt kul att kunna använda henne till det :)

Hoppas jag kommer fram idag, redan 20 min försenat.. :/

Kommentera här: