Muffinsbak och zombiesar

Ja, det är sant! Jag har bakat ;)
Igår när Viktor och Alex dödade zombiesar så bakade jag muffins. Allt för att slippa höra det äckliga ljudet från zombiesar som bli ihjälsparkade...
.
Jag hittade iaf ett recept på "stormuffins". Dom skulle tydligen vara större än vanliga.. men jag tycker mest dom blev mer bastanta.. Jaja, goda blev dom iaf :)
När grabbarna hade spelat färdigt zombiespel, ja då var det dags för zombiefilm.. Jag tog datorn och la mig i sängen och kollade på egen film med hörlurarna på.
.
.
Idag har vi varit i Kluk och städat ur huset, fast vi är inte klara än. Det tar tid att flytta, även fast man "bara" flyttar från ett "litet" hus.. Iof så är inte jag och Viktor dom mest effektiva på att flytta, vi vill ju hellre vara i stan och göra fint här, inte bara fylla upp lägenhet och förråd med prylar vi inte visste vi hade ;)

Kommentarer:

1 Jennie:

Mumma! Dom ser ju asgoda ut! :D

2 Lotti:

Vad är de i muffinsarna då? =) Ser smarrigt ut iaf!

Kommentera här: