Sommaren i City..

Underbart, underbart, uuuuunderbart att bo i stan!!

Cykla ner på stan, Latte på toget med Jenna och Rocky, Cykla hem, pussa på älsklingen som lagar mat, fixa med csn, hämta Jenna och åka till stallet (som tar 5 min), rida, åka hem, mysa i soffan...
Tääänk vad mkt man hinner med när man bor i stan och har nära till allt. Och jag känner mig som ett barn när jag är ute och cyklar.. Jag älskar det :)
Och dessutom är det ju kvar lite av sommaren och då hinner man ju med ännu mer ;)

På måndag börjar jag skolan, Reklamskola.. (vidareutbildning på grafiskDesign)
Kul kul kul!

Och har lite annat på G också, men det får ni läsa om vid ett senare tillfälle :)

Kommentarer:

1 Jennie:

Va kuuul att det löste sig med skolan! (verkar det som i alla fall) :D Det kommer gå galant! Saknar dej massa stumpan.. Vill också spontanfika och mysa och cykla med dej ;) PUSS <3

2 Jenna:

Massa Mys <3

Kommentera här: