Värmen kom till Jämtland!

Idag, påskafton, stängde vi butiken 15.00... så jag var hemma typ halv 4 och då var det bara att sätt sig i solen och glaaaassssssaaaa!! Skönt!

Just ja,igår fyllde jag år, 26 år. Shit! Nu får jag inte åka på ungdomsbiljett längre, typiskt!
Men jag fick fina presenter.
Av Viktor fick jag en resa till DUBLIN, vi ska hälsa på Jennie och Vinny!!! Wohoooo!!
Ska bara se till att fixa ledigt och boka biljetter nu :)
 
Det har också hänt lite med bröllopsplanerna.. det blir inte Renfjällsgården som vi tidigare tänkt, utan nu har vi ställt in oss på Wången i Alsen. Känns sjuuukt bra iaf! :) Glad Jenny nu! Det närmar sig med stormsteg nu ;) Det är så roligt för Viktor instresserar sig mer och mer också :) hiiiihii!



Kommentarer:

1 Jennie:

Yaaaaay! Längtar som tuuusan nu! :D Iiiiiiih! <3

2 Lotti:

Vad kul att få en resa :D

Kommentera här: