Ensam hemma i 5 veckor..

Oj, nu var det längesen jag skrev  igen.. dåligt av mig!

Men nu är Viktor i Norge och jobbar på en fönsterfabrik i 5 veckor. Suck. Tur jag har Mollsan!

Och nu nrä viktor är borta så har vi börjat leta lägenhet, på riktigt. Kollade på en i Edsåsdalen idag, den blir nog fin, men den är lite för långt bort, vi vill ju faktiskt komma närmare civilisationen, det är ju dels därför vi letar lägenhet.

I veckan ska jag och en kompis kolla på en annan lägenhet i Hålland, låter huuuur bra som helst, och ligger precis där vi vill bo.
Hittade ju en drömlght, men där fick man inte ha hund, såklart..

Nu sitter jag i stugan och dricker vin med pappa.

Imorgon är det jobb och sen blir det hopptävling på Wången, om jag hinner.

Annars är allt bara fint!

Puss och hej!

Kommentera här: