Sjuuuukaste förkylningen på länge..

Oj, nu har jag inte skrivit här på väldigt länge..

Förra helgen åkte jag ner till Sthlm med Lotti för att gå på Lady Gaga.
Gaga var grym!! Men jag åkte på en dunderförkylning dagen efter och har legat i 6(!!!) dagar. Helt sjukt va sjuk jag var, kommer inte ihåg när jag var så nerbruten senast.. Och när jag låg och hostade och hade ont i huvudet fick Lotti matförgiftning och sprang som en galning på toa.. Det var en sjukt bra konsert! (Sjukt... bra ) haha, bra skämt!

Nu är jag äntligen benen och ska försöka styra upp skolan imorgon..

Annars är livet i Kluk underbart! Nu börjar sommaren komma och vi tog fram poolen i helgen.
Jag och viktor har letat lägenhet i Åre ganska länge nu, men har nu bytt linje. Vi känner att vi inte vill flytta till lägenhet, nu letar vi hus...

Jag har även börjat rida! Änltigen tillbaka på hästryggen! Jag rider Lindas mammas appalosa, en lite skraj prickig sak som är förvånatsvärt duktig på att hoppa. Jag och Linda har hoppat två ggr, jag har studsat på rosa små moln efteråt, så lycklig :)

Nu ska vi gå och lägga oss, ska vara i Åre 9 imorgon!

Kommentera här: