Sundsvallstripp

I torsdagsmorse åkte jag och Viktor till Sundsvall för att överraska mamma.
När vi kom till Sundsvall tog vi en säng på Ikea, såklart :) Handlade lite inredningsprylar och ljus och grejs.. Sen bar det av till coop för att handla födelsedagsmiddag.


"lycka" ska hänga på vägen bland massa foton.




När vi kom hem till bredsand så hade det snöat, så vi kunde ju såklart inte gå in på framsidan, utan fick gå runt via gångvägen och pulsa genom snön på baksidan så att mamma inte skulle se spåren. Bilen fick vi ställa längst bort på gatan.

Vi gjorde iordning entrécoten och hällde upp vinet. Mamma kom, Molly kutade ner för trappan, och lyckan var total!

Mamma bölev superglad och maten var supergod!

Och dessutom firade jag och Viktor 3 år tillsammans, han fick en klocka... jag fick en puss ;)

Nu måste jag skynda mig, ska till Rödkullen och göra klart för imorgon, då börjar Family Hang Out.

Kommentera här: