Molly ska ha valpar..

Nu sitter jag här på lunchen, jag har ätit upp maten och gjort klar uoogiften som ska vara klar till 13.15... så nu har jag lite tid över, så då passar jag på :)



Jag vet dock inte vad jag ska skriva om, kanske att vi har projektledning och det är sjukt tråkigt..
Katarina åkte precis iväg till sälen för att köra tjejvasan..

Mollys uppfödare ringde imorse för jag hade skickat lite frågor, hon äter knappt och bäddar som tusan när hon ska lägga sig i korgen. Det visar sig att Molly är skendräktig och kommer vilken dag som helst att skenvalpa... Jaha, Molly ska ha valpar.. men hon kommer mest bara att bära omkring på gosedjur och bädda ner dom. Och så kommer hon att hålla på i typ 8 veckor..

Ikväll blir det mys och let´s dance. Kanske en sväng in till stan för att storhandla på Maxi..
Puss och Hej! (Till Jennie och Lotti) :)

Kommentarer:

1 Jennie:

Haha! lilla mollsan då! va roligt att hon verkligen tror hon ska ha valpar... har du inte tagit upp det där med blommor och bin med henne än? ;) om du gör det kanske hon förstår att det inte är möjligt om det inte finns en pappahund med i bilden - hehe! :D

Kommentera här: