Lite dålig uppdatering..

Ok, jag vet att det var längesen nu, men tro det eller ej, jag har faktiskt haft annat för mig :)

Jag har jobbat hela påsken, först "praktik" med skolan och sen Lundhags.. En ledig dag fick jag iaf..

Nu när jag inte suttit så mkt vid datorn har jag varit ute lite mer, kan ju bara inte motstå nu när det är ljust så länge på dagen. Så skönt med kvällspromenader med hunden och Viktor :)





Så underbart med kvällssol!

Idag har jag varit ledig.. Men, jag spenderade 5 timmar hos frisören. FEM TIMMAR!
Det var nån kvina som tydligen inte var så bra på att göra folieslingor, det blev randigt.. vågräta ränder!!
Första gången jag sa till att "det här är inte OK!!" Hon hade även hårsprayen  i handen och tyckte att hon var klar, som om hon inte hade märkt det!! Hallå! Det gick inte att missa!! Hon gjorde om det men hätta, men det var fortfarande inte bra, så hon gjorde med folie igen. Men nej, inte bra nu heller så chefen fick komma och fixa till. Som tur var var hon väldigt trevlig och fick mig på bättre humör. Och hon fick till håret bra också, efter alla om och men.. Och billigt blev det, 875:- för klippning och färgning i 5 timmar, en flaska skumtoning och två olika värmeskyddande, så det var bra plåster på såren ;)


Ja, tillslut blev jag typ helblonderad.. aja, nytt blev det iaf!

Fick presic ett samtal från Viktor, han har varit till sin pappa i andra Kluk, han har fått punka!
Så typiskt.. Men vi får byta till sommardäck lite tidigare än vi tänkt. (Vi har dubbfria så vi hade tänkt att ha på dom ett tag till, kan ju faktiskt bli vinterväglag vilken dag som helst här i fjällen ;) )

Just ja! På fredag kommer Lotti och Jon!! Ska bli så himla roligt! Vi ska ta skotrarna upp till fjälls och grilla och mysa! Åh vad jag längtar! Hoppas bara att lilla Wildis vänjer sig vid, enligt henne, monstret-Molly ;)

Kommentera här: