Tillbaka till hemläxor..

Ja, har man börjat skolan måste man ju räkna med hemläxor.. och gensat kommer ångesten, jag borde göra läxan, men jag orkar inte just nu så jag gör den imorgon.. och så sitter man uppe natten före den ska vara inlämnad och river sig i håret.. suck

Nu ska jag skriva en presentation på 3 min om vad det första jag tänker på när jag vaknar och vad jag äter till frukost..suck igen! Kul ämne..

Imorgon ska vi göra färdigt för vår gruppresentation på måndag. Vi ska presentera 3 resemål för vår "upplevelsespaning". Alla får 10000kr var att använda till en resa. Så nu ska vi komma på 3 bra resemål och aktiviteter på destinationen. Ganska ok uppgift ändå, vi får ju ändå åka dit snart :)

Slutpratat om skolan! Idag var jag och Viktor och plockade svamp, hittade massor! Så vår middag blev varma mackor med svampstuvning.. det går inte att få så mkt färskare svamp :) Och det var så himla gott att det inte blev nåt över till matlåda till mig imorgon.

Nu ska jag virka lite mer, har hittat ett supernice garn, merino. Merinoull is the shit! Varmare än vanligt ull och kliar inte allt pga av dom långa fibrerna. ( Tänka vad man lär sig saker på Lundhags ;) )

Kommentarer:

1 Lotti:

Fan vad avis jag blir att ni får resa på skoltid! :) De är fan inte pjåkigt! Plugga hårt :) PUSS

Kommentera här: