Mera sool!!

Nu är jag ensam i Kluk..
Igår var jag och Viktor lediga tillsammans för första gången på 3 veckor. Så det tar nog 3 veckor till innan det händer nästa gång, suck. Det är tråkigt!

Men idag är det superfint väder och dagen kan nog bli ganska nice ändå :) Mamma och pappa är uppe så jag kommer nog att vara med dom idag, och ikväll ska vi bjuda dom på middag i vårt hus! Jag önskar jag hade sladden till kameran så jag kunde visa lite bilder på hur vi har det här.. men icke.

Uppdatering på hunden så har det kommit två kullar nu, med bara en tik i varje.. hmm, hoppas att vår "mamma" får fler
tikar! Skulle vara jobbigt om det knappt blir ngr och vi inte får nån hund i den kullen heller.. jag hoppas verkligen att det blir massa tikar, klarar inte av att  vänta nå mer!

Skönt att vara ledig i går, vi var in till stan med Pontus. Och i stan var det ganska blåsigt.. meeeen, på skutan var det värre! över 30 m/s.. skönt att vara ledig :D

Näpp, nu ska jag snabbstäda lite och sen är det dags att masa sig ut i solen!

Looove

Kommentera här: