Suuuuuck...

.. Jag sitter på jobbet och har inget att göra. Jag har gjort ett mailtest som gör att jag snart kan svara på Kundtjänst mail, och svarat lite i telefon. Men det är ju inga som ringer!! Jag har Kollat mailen, kollat facebook, läst på aftonbladet, läst massa bloggar, kollat blocket och bara allmänt slö-surfat.. men nu börjar min fantasi ta slut. Baaaah!
Jag tror jag ska fråga om jag får gå lite tidigare, men snål-jenny rycker mig i örat, det är ju helg-ob nu..

Ja, just.. imorgon är det midsommar, dock ser det ut som om det kommer att vara max 13 grader och regn... meeen, gott sällskap, god mat och gott att dricka kommer nog att göra kvällen helt underbar ändå :)

Nu ska jag kolla mailen igen!

Och ni som läser får JÄTTEGÄRNA skriva nån liten kommentar :)

Kommentarer:

1 Jennie:

heeeej goding!



din stackare som sitter och tråkar heeela dagen. skönt att höra att du är på jobbet åtminstone och inte ligger hemma och är sjuk längre. man får se det från den ljusa sidan minsann! :)



idag kommer mamma och pappa hit till oss. ska bli så mysigt! vi ska bila till västkusten imornbitti och va där till på söndag och hyra cyklar och titta på klippor etc. hihi!



förövrigt ser det ut som att det löser sig med vår hyra, om du minns att vi pratade om det sist. skönt! så nu kan vi äntligen slappna av lite i alla fall. för att fördriva tiden idag har jag bakat. det blev scones och bröd. ganska stolt över mig själv måste jag säga, för jag bakar ju aaaaldrig.. förutom den där gången i linköping när vi bakade bullar! haha! :D



nej, nu är middagen färdig. vinny har lagat wokgrönsaker med kyckling och nudlar med thai sweet chilisås. mm!



ha en superhärlig midsommar imorn gumman och hälsa karln och vovven!



pusssss

2 Lottaaaaaan:

Haalloo honey!

Glad midsommar i efterskott :)

Hur hade ni de? Pusssss

3 Katja:

Hej! :)

Kommentera här: