Jamtland jamtland, jamt och standut

Enligt vädret så är det april, men kollar man i almenackan så är det verkligen juni, även fast det är svårt att förstå..
Det regnar och är runt 7 grader, men igår var det faktiskt 14!! grader! Härliga Jämtland..

Vi var in på stan en sväng idag, skönt att se lite folk! Jag ser bara dom på jobbet och dom i Kluk, och det är inte så mkt folk i Kluk.. Börjar bli lite less på att det är så långt till civilisation, men jag vet att vi inte kommer att bo här jättelänge. Så då kan jag stå ut :)
Vi shoppade lampor till fönsterna i köket, jag köpte lite nagelgrejor och mat. Helt sjukt mkt billigare med mat i stan! Vi måste börja veckohandla i stan!

Imorgon kommer mamma och pappa upp, och dom har köpte med sig en ny matta åt oss. En svart ryamatta från IKEA. den är större än den vi har nu, och drar förhoppningsvis inte åt sig lika mkt skit som den vi har nu gör.

Här kommer lite bilder på när jag var ute och gick med Molly, i vinterjacka..









Söta som socker..

Kommentera här: