yihaaa..

Jag vet, jag är sämst som inte har skrivit på länge.. men det har hänt ganska mkt.
Jag har slutat på mitt tråkiga jobb på ComHem och jobbar numera i butiken på Ludhags.. skulle kunna vara mitt drömjobb. Att arbeta med folk som är likasinnade och sälja grejor som jag själv har erfarenhet av.. så roligt! Jag har jobbat 4 dagar och kan redan säga åt folk vad dom ska köpa :)

Och Molly växer som en tok!! Nu väger hon 7,5 kg!! Hon ska bli nästan dubbelt så tung och 10 cm högre. å vi tycker att hon är stor nu, men hon ska bli tyngre! Hon är jätteduktig på att lära sig saker! Hon kommer när vi ropar, stannar och ligger kvar, hon kan sitt, ligg, tass och rullarunt och är på väg att lära sig kanin :)

Och nu har vi nästan fixat allt inför brölloppet... Eva och Lalles alltså ;) Ska på möhippa ikväll. kläderna och skorna är fixade.Imorgon ska jag fixa naglarna..

Men jag har även fixat inför Falsterboresan. Jag har bokat husvagn och ska ut och tvätta bilen nu. Är inte superpepp på att köra 100 mil i ett sträck. Meeen förhoppningsvis är det värt det :)

Nu ska jag äta lunch sen tvätta bilen i den 11-gradiga värmen... sköönt.

Och Jennie, vad tror ni om att vi kommer i början på hösten?

Kommentarer:

1 normalin:

haha jag gillar att ni är påväg med kanin :D

2 Jennie:

Oj, nu hade jag visst inte varit här inne och läst på ett tag.. men absoluuut! vore svinkul om ni kunde komma över en sväng i höst ju!

jag börjar ju college den 7:de sept, och vi ska iväg på festival helgen precis innan (4-6:e sep), så närsom helst innan det, eller nån helg precis efter, så jag kommer ha tid att umgås med er (innan det blir för mycket plugg på helgerna menar jag).

åååh va skoj det skulle vara! kolla absolut upp slutet på augusti, början på/mitten av september tycker jag. ;)

saknar dej såå mycket snutt!

pusssss

Kommentera här: