Fix och trix

Nämen!

Nu har jag grejat lite med min fina blogg =)
Jag har en gästbok och så har jag lagt in en fin bild på mig längst upp.. åh, vad duktig jag är =)

Vi har varit i Kluk ngr dagar nu, hjälpt Lalle lite och sen var vi ut och pimplade lite, myysigt!

Skönt att vara hemma i vinterlandet igen!

 
Mmmmm


Så här mysigt hade vi det när vi var i Olden och åkte skoter med Anton, Emelie och Jeppe. Vi grillade och bara hade det helt underbart i mellandagarna, även fast det var ganska kallt. Jag blev bara arg en gång, det var när jag skulle köra hem och körde fast i en backe. Viktor började säga åt mig hur jag skulle göra och sa att jag gjorde fel.. då blev jag arg! Usch!
Men jag tog oss hem tillslut och Anton tyckte att jag var riktigt duktig på att köra skoter, då blev jag glad igen =D

Kommentera här: