Ganska tråkig..

Oj, har läst lite på andras bloggar nu, jag är ganska dålig på att blogga :) Skriver sällan och om ganska tråkiga saker.. heh

Aja, men nu börjar det iaf närma sig resdax!!!
Idag bokade jag hotellet i Bangkok när vi kommer ner. Det är bara 3 veckor och 4 dagar kvar nu! Helt otroligt! Jag börjar bli riktigt nervös nu, ligger varken på nätterna och funderar på vad vi måste fixa innan vi åker ,vad vi inte får glömma, vad jag INTE kan ta med mig.. shit, kommer nog bli svårt att somna ngr nätter framöver.. Men för en god sak :)

I helgen var jag och Viktor i jämtland på kalas. Vi stannade i stugan ngr dagar, underbart!
Och guess what!! Skutan är VIT! Vit av snö, underbara snö! mmm, längtar till härliga soliga skiddagar!!

Näe, nu ska jag och Lotti planer lite "hejdå"-fest!

Kommentarer:

1 Lotti:

Äh, de gör ingenting om de är tråkigt! :)

De blir bigparty innan ni drar vill jag lova!

Kommentera här: