Back in business..


Jahapp, då var man tillbaka i gamla vanor.
Jag hade sjuk ångest innan jag skulle åka hem från Åre, pga. jobbet här hemma. Jag trodde inte att jag skulle klara av det alls. Jag trodde att jag skulle stå där som ett fån och bara se dum ut, men där hade jag fel. När jag väl kom till jobbet och fick en kortlek i min hand så gick det som en dans.
Så nu efter 6 pass så känner jag mig som hemma igen!

Imorgon kommer Viktor, äntligen! Jag var hos honom i helgen men det känns som om det var en evigehet sen. Längtar så himla mycket efter honom, jag vill att han alltid ska vara här. Han kommer att stanna till på söndag och sen så kommer jag upp till honom igen på onsdag eller torsdag och ska vara med på hans brors student. Och på lördag blir det stor släktmiddag. ojoj.

Om två veckor åker vi till Gotland och ska ha lite semester med Pontus och Lo som vi lärde känna i Åre. Vi ska dricka öl, sola och förhoppnigsvis kanske det blir nåt dopp, i en pool kanske.. =) Ska bli så sjukt härligt att åka bort lite, och med Viktor dessutom. Mmmm, underbart!

image5

Kommentera här: